قوانین و مقررات

  1. محتوای این سایت صرفا جنبه‌ی اطلاع رسانی دارد و هیچ‌گونه خدمات رژیم درمانی، پزشکی، تجویز و خرید و فروش دارو در آن و تحت نظام پزشکی دکتر نسیم کیانی انجام نمی‌شود. هرگونه ادعای درمانی و سواستفاده از نام و شماره‌ی نظام پزشکی نامبرده پیگرد قانونی دارد.
  1. کوچینگ سلامت خدمتی است که در کنار سایر خدمات درمانی فرد ارائه می‌گردد و تداخلی با سایر اقدامات درمانی فرد ندارد. مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات حوزه سلامت اعم از مقررات وزارت بهداشت، معاونت درمان، نظام پزشکی و آئین نامه  و دستورالعمل های صادره برعهده کاربران است و صاحب امتیاز سایت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
  2. حق استفاده و نشر محتوا در انحصار نسیم کیانی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نامبرده محفوظ می‌دارد.
  1. مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران ، برعهدۀ شخص متخلف بوده و کوچ شما هیچ مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهند داشت. صاحب امتیاز سایت و کوچ شما می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذی‌صلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی خود به عمل آورد.
  2. هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های صاحب امتیاز سایت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد. نامبرده این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر متخلف را مسدود کند و در صورت نیاز اقدامات قانونی لازم را علیه متخلف به‌عمل آورد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
  3. کاربران باید توجه داشته باشند هرگونه توصیه و مشاوره ارایه شده توسط خدمت دهنده فقط مختص شخصی است که درخواست مشاوره داشته و با توجه به تفاوت شرایط هر شخص نسبت به شخص دیگر، کاربران باید از عمل به مشاوره و توصیه ارایه شده به شخص دیگر خوداری کند.
  4. تمام اطلاعات فردی، خانوادگی و اطلاعات سلامتی فرد محرمانه است و نزد کوچ شما محفوظ می‌ماند.